دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

برسی خبر خرید واتس اپ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از روابط عمومی مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا)، فیس‌بوک واتس‌آپ را به مبلغ نجومی ۱۹میلیارد دلار برابر با 57.000.000.000.000 تومان، خرید. مدیران فیس‌بوک اعلام کردند از این به بعد واتس‌اپ در دل فیس‌بوک به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


واتس‌اپ از پرکاربرترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان موبایل است؛ اپلیکیشن‌هایی که هواداران‌شان به صورت تصاعدی در حال افزایش است. واتس‌اپ حدود ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. شمار کاربران در ۱۲ ماه گذشته دو برابر شده است. هر روز حدود یک میلیون کاربر جدید به واتس‌اپ می‌پیوندند. دست‌اندرکاران واتس‌اپ پیش‌بینی می‌کنند، تعداد کاربران این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ به یک میلیارد نفر برسد.

 

 

وقتی تعداد مبلغ معامله را تقسیم بر تعدا کاربران آن می کنیم متوجه می شویم شرکت صهیونیستی-آمریکایی فیسبوک هر کاربر واتس آپ را بیش از 126 هزار تومان خریده است!

به نظر می رسد دلیل این خرید این است که آمارها نشان می‌دهند که محبوبیت سرویس‌های پیام‌رسان و چت در خبررسانی از فیس‌بوک بیشتر شده است. به‌عنوان مثال ۷ تن از ۱۰ کاربر واتس‌اپ هر روز با این اپلیکیشن آنلاین می‌شوند؛ واتس‌اپ از این نظر از فیس‌بوک هم موفق‌تر است. گذشته از این نوجوانان ۱۶ تا ۱۸ ساله که تا کنون مهمترین موتور محرک فیس‌بوک برشمرده می‌شدند، دیگر علاقه چندانی به عضویت در این شبکه اجتماعی ندارند. خرید واتس‌اپ می‌تواند واکنش مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک به تحولات یادشده باشد.

مارک زاکربرگ که موسس فیسبوک است، بر اساس اعلام روزنامه «اوشلیم پست» تاثیرگذارترین صهیونیست جهان است و اکنون بعد از اینستاگرام، اداره واتس آپ را نیز برعهده دارد.

اکنون باید دید دولت و نهادهای مربوطه برای محدودسازی نفوذ رژیم صهیونیستی از طریق فیسبوک بر افکار عمومی شهروندان ایرانی چه تدبیری می اندیشند، زیرا اینستاگرام (سرویس عکس فیسبوک) و واتس آپ (سرویس موبایل فیسبوک) بدون فیلتر به کاربرانِ اغلب نوجوان و جوانِ بی دفاعِ ایرانی، دسترسی دارند/.


بیشتر در ادامه مطلب


حتما تابحال نام اپلیکیشن معروف “What’s App” به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن امکان برقراری ارتباط میان کاربران را، بدون توجه به پلتفرم خاصی برقرار میکند. برقراری انواع ارتباط های صوتی، تصویری و متنی، همچنین جابجایی و انتقال فایل و تصویر نیز از دیگر امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن است که به کاربران میدهد.به گزارش فادیجیتال روز گذشته فیسبوک اعلام کرد که با مدیران واتس اپ به توافق رسیده اند و فیسبوک با پرداخت ۱۶ میلیارد دلار، واتس اپ را تصاحب کرده است. خواننده ی جزئیات بیشتر این خبر در ادامه مطلب باشید.

Whats app

شاید اگر نگاهی به خرید های قبلی فیسبوک کنید ( خرید ۸٫۵ میلیارد دلاری اسکایپ و یک میلیارد دلاری اینستاگرام) به نظرتان بیاید که خرید جدید فیسبوک احمقانه بوده و واتس اپ ارزش ۱۶ میلیارد دلار را ندارد. ولی کاملا در اشتباهید.

واتس اپ، کمپانی است که صاحب  بیشتر میزان رشد در تاریخ است. فیس بوک با پرداخت ۴ میلیارد دلار پول نقد و ۱۲ میلیارد دلار از طریق انتقال سهام فیس بوک، واتس اپ را تصاحب کرد. در ادامه نیز نگاهی به نمودار رشد اپلیکیشن واتس اپ می اندازیم.

نمودار رشد واتس اپ

 

نظرات 1 + ارسال نظر
# ایده آل # یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://kazemidiet.persianblog.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ مفیدی دارید.ممنون.
من مشاور تغذیه هستم و در وبلاگم مطالب مربوط به تغذیه و تناسب اندام میذارم.اگه نیاز به مشاوره ای داشته باشید میتونید از طریق وبلاگم باهام در میون بذارید تا راهنماییتون کنم. در ضمن اگه براتون ممکنه منو لینک بفرمایید. تشکر

سلام دوست عزیز تورانسل همواره به دنبال این بوده است که بهترین ها را برای شما فراهم کند

با تشکر : مدیر تورانسل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد