دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

نرم افزار هک بازیClash of clans با اموزش

هک Clash of clans 5.172
تورانسل 

با سلام امروز اموزش هک Clash of clans که یک بازی پر طرفدار است رو براتون گذاشتم با هک بازی Clash of clans
میتونید با سرعت تو این بازی موفق بشین با الماس های بیشتر به قول خودمون حال کنید
خوب من چون دیدم اگه هر کسی این اموزش و برنامه ها رو داشته باشه چه فایده داره
واسه همین گذاشتم برای دانلود اما با لینک VIP یعنی باید یه مبلغ نا چیزی رو واریز کنید بعد دانلود کنید
شما با این اموزش و برنامه های مورد نیاز میتونید دوستاتون رو متعجب


مشاهده اموزش جنگ مجازی و... در بازی





نظرات 30 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ق.ظ

ی سوال من کجا باید برداخت کنم

کورش یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ

پس پاسوردش کو؟

دوست عزیز در سمت راست فایل نوشته که باید چکار کنید

باتشکر

کورش یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ

مرد حسابی گذاشتی سر کار مون این که پاسورد می خواد

ارمین یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام
من این 9000تومان بفرستم شما فایلو میفرستین ؟
من گوشیم اندرویده اگه جواب نداد تکلیف من چیه ؟

سلام
بله فایل برای شما ارسال میشود

مهراد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

من 9000 تومن رو پرداخت کردم. شماره پیگیری 9067021315 چهار رقم آخر کارت 0197 ولی ارور 404 داد و به صفحه فروشگاه برنگشت. لطفا کمک کنید.

Sadegh سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

Salam . Man Mikham In barname Ro bekharam vali vali be page pardakht miram error 404 mide . mige dargah morede nazar yaft nashod ya gheyre faal mibahsd ?

با سلام مشکل حل شد

تیم فنی در مسافرت هستن بنده خودم زیاد وقت ندارم
اما مشکلی بود بگین سعی میکنم رسیدگی کنم

با تشکر

mohamad جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

merc Agha mtu 90.000 ta gem gereftam! movafagh Bashi

با تشکر از نظر شما

محسن پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام
مدیر محترم پسوورد فایل رار رو برای من ارسال نکردید!!
منتظر پاسخ شما هستم

<<ATTENTION !>>

This is a password protected archive!
In order to avoid leaching,we added a password!

You can download the password from link below :

http://topfiles.me/4kJPuzftep

امیر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

مدیر تورانسل من ۳ روزه این هکو خریدم ولی شما پیگیری نمیکنید.. میگم پسورد داخل فایل رار نیست و شما گفتین پسورد ارسال شد! ولی چیزی به امیله من فرستاده نشده!!! لطفا سریع تر پیگیری کنید و مشکلمو حل کنید.
اصلا فایل password.txt در پوشه رار نیست.
بازم میگم لطفا سریع تر جواب بدین..
من منتظرم..

سلام دوست عزیز

همکاران ما ارسال کردن لطفا بیشتر دقت کنید

امیر سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

کجایی عزیز؟ لطفا جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد