دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود3ds Max 2015 و خرید


 Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت



های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند. ۳ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است. که این نرم افزار نیز در ادامه پست برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.


 

ادامه مطلب ...

C C N A چیست؟


ccna چیست؟



آموزش CCNA بیانگر توانایی شخص در نصب ،پیکر بندی ،پیادهسازی و عیب یابی شبکه های در مقیاس متوسط ،در زمینه Routing ، Switching و شبکه های با ارتباطات راه دهد که از سرویس های مخابراتی استفاده میکنند می باشد .استاندارد آموزشی این دوره شامل پروتکل های Routing (RIP وEIGRP وOSPF ) پیاده سازی شبکه های Frame Relay و Access Control List می باشد.


برای دریافت این مدرک دو راه حل وجود دارد .
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید
http://www.ern-co.com/معرفی-دوره-ها/آموزش-ccna.html

آموزش CCNA Security تایید میکند شما دانش و مهارت لازم برای تامین امنیت شبکه های سیسکو را دارید . همچنین بیانگر این است که شما توانایی شناسایی انواع حملات و تهدید های شبکه را دارید می توانید از شبکه خود در مقابل آنها محافظت نمایید.. استاندارد آموزشی این دوره شامل تکنولوژی های امنیتی ،نصب و عیب یابی و مانیتورینگ تجهیزات شبکه جهت اعمال Integrity،Confidentiality ،availability داده ها و تجهیزات شبکه می باشد، جهت دریافت این مدرک آزمونIINS (640-553 ) را باید گذراند .پیش نیاز این دوره ،دوره آموزشی CCNA می باشد.


مدرک ccna چیست

مدرکccna که اولین و در واقع پیش نیاز سایر مدارک سیسکو است ، شامل اطلاعات پایه ای در مورد شبکه lan ، wan و نحوه نصب و راه اندازی این نوع شبکه ها تا سطح کوچک (زیر یکصد کامپیوتر در شبکه ) می باشد . برای کسب این مدرک فقط گذاراندن یک آزمون مورد نیاز است . امابرخی موسسات آموزشی جهت سهولت و راهنمایی بیشتر داوطلبان ، کلاس های آمادگی این مدرک رابه دو دوره precisco ( شامل مفاهیم موجود در مدرک +network شرکت کامپتیا و فصل lntro سیسکو) و دوره lcnd (فصل دوم تا آخر ) تقسیم بندی می کنند . دردوره lcnd مفاهیم سو ییچینگ و روتینگ و همچنین نحوه نصب و راه اندازی سوییچ ها و روترها ی سیسکو در لایه های دوم و سوم شبکهمورد بررسی قرار می گیرد . ضمن این که پروتکل های ارتباطی شبکه هم تا سطح بالا تر ی نسبت به مدرک +NETWORK آموزشی داده می شود . شرکت سیسکو کسب این مدرک را به کسانی که قصد دارند به عنوان دستیار یا همکار با متخصصان شبکه در نصب و راه هندازی و رفع عیب شبکه استخدام شوند ، توصیه می نماید . طبق آمار مجله CERTIFICATION میانگین درآمد دارندگان مدرک CCNA در سال 2004 برابر 65 هزار دلار در سال بوده است که حکایت از یک افزایش 30 در صد نسبت به سال 2002 دارد

ایا دوست دارید پکیج کامل اموزش CCNA محصول شرکت نوین پندرا را داشته باشید ؟؟؟

تخفیف ویژه

هک بازی CLASH OF CLANS 6.56.1

سلام دوستان با انتشار نسخه جدید CLASH OF CLANS 6.56.1 تلاش تورانسل برای هک این نسخه شروع شد فعلا رو هک نسخه اندروید داریم کار میکنیم امیدورام به زودی با خبر های خوب در خدمت شما باشیم مشاهده اخرین اخبار در این مورد در ادامه همین متن :

مشاهده اموزش جنگ مجازی و... در بازی