دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود ooVoo v 3.5.8.22

ooVooیک مسنجر برای چت تصویری است





برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از

- امکان ارتباط صوتی و تصویری نامحدود با کیفیت بسیار بالای HD
- ارتباط همزمان تا ۳ نفر
- امکان ضبط و ارسال پیام تصویری حداکثر ۱ دقیقه
- گفتگوی متنی مانند تمامی مسنجرها
- قابلیت قرار گرفتن یک اتاق گفتگو در وب‌سایت
- امکان ارسال فایل تا حجم ۵ مگابایت
و…

ادامه مطلب ...

تصاویزی از زمان پیری و شادی


این فرد با وجود سن بالا توانایی عجیب و آمادگی جسمانی بالای خود را در خیابان به نمایش می گذارد.

 

  

ادامه مطلب ...

دانلود با لینک مستقیم

  • اشنایی با مادر برد


    اشنایی با مادر برد

    آشنایی با مادربرد (Mother Board)


    این برد، اصلی ترین قسمت هر کامپیوتر می‌باشد که تمام قطعات یا بر روی آن نصب و یا به آن متصل می شوند، تکنولوژی ساخت این برد بسیار پیشرفته است. اگر به دقت به آن توجه کنید، خواهید دید که مدارهای بسیار باریکی (باریکتر از موی سر انسان) ارتباط بین قطعات نصب شده بر روی برد را به عهده دارد. یکی از جالب ترین قسمت‌های این برد،چند لایه بودن آن می‌باشد.در حقیقت چندین لایه مدار بر روی هم پرس شده و وظیفه اتصال قطعات را بر عهده دارند.

    مادربردها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند .در این نوشتار سعی داریم شرح کلی در خصوص قطعات نصب شده بر روی مادر برد و نوع کار آنها را ارائه دهیم.

    آشنایی با قطعات:

    به شکل زیر توجه کنید تمامی قطعات یک مادربرد بصورت کامل توضیح داده شده است:

     

      ادامه مطلب ...

    DDR3 چیست؟


     معرفی حافظه های  پیشرفته DDR3


    حافظه ی DDR3 جایگزین تکنولوژی اشباع شده ی DDR2 است. درحالی که انجمن مهندسی یکپارچه سازی قطعات الکترونیکی (JEDEC) سرعت حافظه های DDR3-800 تا DDR3-1600 را تعیین کرده است، تولید کنندگان حافظه های الکترونیکی تا 20% از بیشترین سرعت تعیین شده تجاوز نموده اند. با وجود اینکه حافظه های DDR3 با سرعت های 1066 و  1333 به دلیل گرانتر بودنشان نسبت به DDR3-800 هنوز ماهها طول می کشد تا عملا وارد کار شوند، سازندگان بسیاری در این زمینه قطعات DDR3-1600 را پیشنهاد می کنند و بعضا از تولید محصولات DDR3-2000 خبر می دهند. اخیرا با نگاهی به چند قطعه ی DDR3-1333، متوجه می شویم که زمان ظهور محصولات پیشرفته تر فرا رسیده است.
     


     
    از زمانی که Overclocking (افزایش میزان پردازش  CPUبیش از مقدار نامی آن)  تبدیل به یک امر رایج شد، طرفداران و پیگیر کنندگان حافظه های کامپیوتر شاهد طی شدن جریانات جالبی بوده اند. بعد از آنکه Intel و AMD به منظور جلوگیری از عملکرد سریعتر از حد مجاز CPU سرعت پردازشگرها را محدود کردند، تولید کنندگان مادربورد گزینه هایی را برای دور زدن این تنظیمات معرفی نمودند. افزایش سرعت Bus (گذرگاه داده ها) معادل است با افزایش دیگر متغیر های لازم برای تعیین سرعت clock پردازنده، از اینرو سد و مانع افزایش clock برای FSB (گذرگاه رابط CPU و RAM)  بطور قابل ملاحظه ای کنار گذاشته می شود ولی در عوض برای BUS، پهنای باند بزرگتری را به همراه می آورد. علاوه بر این حافظه ی اصلی نیز به همان نسبت افزایش سرعت می یابد. که بستگی به سرعت عمل آن داشته و این سرعت عمل بطور مستقیم به BUS سیستم (یا در مورد پردازنده­های AMD به سرعت پردازنده) وابسته است. در حالی که حافظه ها پس از جریان oveclocking – که در ابتدا نسبتا کند بود -  مطرح  شدند، محصولات امروزی با در نظر گرفتن برتری از لحاظ سرعت clock طراحی می شوند، که نه تنها حداکثر overclocking سیستم را ممکن می سازند، بلکه پهنای باند حافظه را نیز افزایش می دهند و در نتیجه به عملکرد کلی کمک می نماید.

    به دلیل مکانیزم های کم مصرفی مانند تکنولوژی Cool`n`Quiet شرکت AMD و Speedstep ارتقا یافته ی شرکت Intel، همه ی پردازشگرهای جدید می توانند هم با multiplier پیش فرض خودشان و هم با مقادیر کمتر از آن کار کنند؛ ویژگی کم مصرف  بودن، کاهش سرعت پردازشگر را می طلبد. این امر باعث افزایش multiplier برای FSB و همچنین کاهش آن برای پردازنده می گردد تا سرعت clock هسته را تا حد ایده آل محدود کند. از اینرو می بایست ترکیبی از یک گذرگاه سیستمی (system bus) پرسرعت را انتخاب نمود.

    از طرف دیگر حافظه های پیشرفته تر با مسائل مربوط به هزینه مواجه می شوند که البته همه ی محصولات خوب با این مورد روبرو می شوند. معمولا سرعت های بالاتر clock حافظه تنها با افزایش شدید ولتاژ دست یافتنی است، و این امر مستلزم دقت در انتخاب IC های تولید شده برای حافظه توسط شرکتهای Elpida، Hynix، Micron، Qimonda و Samsung می باشد. قطعات حافظه ای حاصل ممکن است چندین برابر گرانتر از DIMM های (حافظه های دوقلو) کنونی باشد. برخی از تامین کنندگان، چیپ های کامل حافظه را می خرند و خودشان برش داده، انتخاب و بسته بندی می کنند. و برخی دیگر حافظه های آماده یا حتی قطعات کامل حافظه را خریداری می کنند

    دانلود بهترین نرم افزار برای تبدیل فیلم وموسیقی

                                دانلود بهترین نرم افزار برای تبدیل فیلم وموسیقی


    نرم افزارXilisoft Video Converter Ultimateمحبوب ترین موبدل فایل است که چند روز پیش نسخه جدید ان یعنیXilisoft Video Converter Ultimate 7.7 منتشر شد

                                 

    نسخه جدید این مبدل فایل های ویدیویی، از تمام فرمت های رایج فیلم پشتیبانی میکند. یعنی توسط آن میتوانید فیلم هایی که روی کامپیوتر خود دارید و یا با موبایل یا دوربین خود گرفته اید را از یک فرمت به فرمت دیگری تبدیل کنید. بدون اینکه نگرانی برای کاهش کیفیت فیلم وجود داشته باشد.م

     

    از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار، میتوان به امکان تبدیل همزمان فیلم ها اشاره کرد. ضمن اینکه امکانات ساده ویرایش (مثل برش یا به هم چسباندن فیلمها) نیز در آن وجود دارد.



    ادامه مطلب ...

    نرم افزاری برای جلوگیری از جاسوسی گوگل

    شاید بسیاری از کاربران گوگل از این قذیه اگاهی نداشته باشند که گوگل اطلاعاتی در باره کاربران خود جمع میکند مثلا سابقه مرور اینترنتی و بسیاری دیگر اما این روی خوش قذیه است اما گوگل با سلته خود بر اینترنت این امکان را دارد که اطلاعات شخصی شما را نیز بدزدد اما به هر حا


         


    شاید برای بسیاری از کاربران زیرنظر گرفتن این موارد توسط گوگل ناخوشایند نباشد، اما برخی کاربران نیز انجام این‌گونه کارها را مغایر با حریم خصوصی خود می‌دانند و قصد دارند علاوه بر استفاده از خدمات گوگل، مانع فعالیت‌های جاسوسی آن نیز بشوند. نرم‌افزار GoogleClean نیز به همین منظور طراحی شده است. به کمک این برنامه مشخصات کاربری شما پنهان می‌شود، اطلاعات شخصی شما حذف می‌شوند و کوکی‌های جاسوسی گوگل به طور کامل پاکسازی می‌شوند.


    ادامه مطلب ...

    نسخه جدید internet download manager

    اینترنت دانلود منی[ر دیگر نرم افزاری شده است که هر سیستمی که به اینترنت وصل است این 


            


    نرم افزار نیز بر روی ان نصب است اگر شما تجربه استفاده از این نرم افزار را ندارید فقط با 1بار دانلود عاشق این نرم افزار میشوید نسخه جدید این نرم افزار را بعد ز 2روز تست توسط مدیر تورانسل از تورانسل دانلود کنید.

    ادامه مطلب ...

    دانلود فایر فاکس 21

                                      نسخه جدید موزیال فایر فاکس(21)

    همان گونهکه میدانید فایر فاکس محبوبترین مرورگر اینترنت است.




                     



    از ویژگی های این مرورگر سرعت,امنیت,راحت ی کار,افزاونه های بسیار زیاد,و ......میتوان اشاره کرد وتورانسل ببه شما پیشنهاد میکند که دانلود کنید


    ادامه مطلب ...

    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده


    کد های آهنگ های محمد علیزاده از این قرارند :‌ 

    برگرد / غم دنیاست / ازم دوری / ازم دوری / شهر باران / خیلی برام عزیزه خاطرت/ تو رو می خواستم
     دل بی تو غم زده / سرزنش / تو رو می خواستم

    ٣٣١۵۴٩١

    برگرد
    +
    ٣٣١۵۴٩٢
    غم دنیاس
    +
    ٣٣١۵۴٩٣
    ازم دوری
    +
    ٣٣١۵۴٩۴
    شهر باران
    +
    ٣٣١۵۴٩۵
    خیلی برام عزیزه خاطرت
    +
    ٣٣١۵۴٩۶
    تو رو می خواستم
    +
    ٣٣١۵۴٩٧
    دل بی تو غم زده
    +
    ٣٣١۵۵٠٧
    سرزنش

    نصب2ویندوز دز یک درایو

    گاهی کاربران سخت گیر به نصب تنها یک ویندوز بر روی سیستم خود قانع نیستند و دوست دارند یک ویندوز جدیدتر یا قدیمی تر نیز بر روی سیستم خود نصب کنند. اما مشکل زمانی پیچیده تر میشود که امکان نصب دو ویندوز تنها بر روی یک درایو مهیا باشد. در این ترفند یاد خواهید گرفت چگونه دو ویندوز را بر روی یک پارتیشن نصب کنید.

    به عنوان مثال قصد داریم دو ویندوز 98 و XP را در کنار یکدیگر در یک درایو نصب کنیم.
    ابتدا از روی دیسکت یا سی دی بوت ویندوز 98 کامپیوتر را بالا می آوریم.
    سپس دستور فرمت را به شکل زیر بر روی درایو فعال (که معمولا همان C است) اجرا می کنیم:

    format c:/q/s

      ادامه مطلب ...