دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود بازی sonic jump

سلام

بابت چند روز اپدیت نشودن سایت باید ببخشید تو این پست بازی سونیک رو برای اندروید قرار دادم و عزیزانی که طرفدار پر پا قرص سونیک هستند میتونن از ادامه مطلب دانلود کنند.




Sonic Jump









 

ادامه مطلب ...

انواع نرم افزرا های هک(جاسوسی)

معرفی و آشنایی با نرم افزار های جاسوسی (Spyware)    

 


اینترنت با سرعتی باورنکردنی همچنان به رشد خود ادامه می دهد و این پدیده نسبتا" جدید بشریت مورد توجه تمامی افراد و سازمان ها با اهداف مثبت و منفی قرار گرفته است.استفاده از اینترنت برای آگهی های تجاری و بازرگانی از جمله موارد فوق است. در صورتی که فرآیند پخش آگهی های تجاری با آگاهی و رضایت استفاده کننده اینترنت باشد،نمی توان چندان بر آن خرده گرفت ولی در صورتی که فرآیند فوق بدون آگاهی و یا کسب مجوز کاربران انجام شده و با نصب یک برنامه ناخواسته از سیستم های آنان برای ارسال آگهی های تجاری استفاده شود، حریم خصوصی کاربران در معرض تهدید قرار گرفته و این موضوع می تواند پیامدهای بمراتب خطرناکتری را بدنبال داشته باشد و آن زمانی است که اینگونه نرم افزارها از محدوده وظایف خود تعدی نموده و اقدام به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی کاربران، بدون آگاهی و رضایت آنان می نمایند. ما امروزه شاهد تولد نسل جدیدی از نرم افزارهای جاسوسی می باشیم که از آنان با نام Spyware یاد می گردد. نصب اینگونه نرم افزارهای ناخواسته، مسائل متعددی را برای کاربران بدنبال خواهد داشت.
  ادامه مطلب ...

آموزش یو دی کا زبان اصلی همراه با موتور یو دی کا 2010

در این پکیج بی نظیر آموزش های یو دی کا به زبان اصلی قرار داده شده که بسیار مفید هستند و همراه با موتور یو دی کی 2010 32 و 64

همراه با سه آموزش فارسی متریال سازی و ساخت ترین و در متحرک ساخته شده توسط سایت ما

آموزش ها:

متریال سازی

فیزیک در یو دی کی

سیستم ذرات 

ساخت سطوح سیال

ساخت در متحرک

ساخت ترین








برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید.




آموزش یونیتی زبان اصلی همراه با موتور یونیتی ورژن 4

دراین پکیج فوق العاده آموزش های یونیتی به صورت زبان اصلی قرار داده شده که آموزش های بسیار فوق العاده برای یادگیری یونیتی و برای افراد مبتدی بسیار مفید خواهد بود آموزش ها از صفر تا ساخت یک بازی ساده سه بعدی با یونیتی و آموزش هایی مثل ساخت ترین ساخت یک کلبه افزودن اشیا کد نویسی و.... خواهد بودهمراه با موتور یونیتی ورژن 4 برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.






برای خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.






دانلود آهنگ پژمان جمشیدی سوت پایان

سلام

تو این پست یه آهنگ فوق العاده از پژمان جمشیدی قرار دادم که میتونید از ادامه مطلب دانلود کنید.



دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام سوت پایان






  ادامه مطلب ...

اطلاعیه

سلام خدمت تمام کاربران تورانسل


دو تا خبر داشتم یک از این تاریخ به بعد تمام محصولات فروشگاه با کاور عرضه میشن و همه ی نرم افزار ها دارای آموزش نصب فارسی هستند و خبر دوم اینکه درون هر محصول یک کد وجود داره که میتونید برای خرید بعد در قسمت توضیحات وارد کنید و تخفیف بگیرید و با خرید 2 محصول یک محصول به انتخاب خودتون هدیه بگیرید اسم محصول رو در قسمت توضیحات وارد کنید.





با تشکر اشکان مقدس


دانلود بازی سونامی زامبی ها

سلام 


در این پست یک بازی برای اندروید گذاشتم که خیلی جالبه روی اندروید 2.2 به بالا کار میکنه نسخه ios هم گذاشتم که میتونید دانلود کنید.




دانلود بازی سونامی زامبی Zombie Tsunami v1.6.32









 

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه Seaman Video Player Pro برای اندروید

با سلام 


در این پست قصد دارم یک پلیر قدرتمند برای باز کردن فیلم ها روی گوشی معرفی کنم این نرم افزار بسیار قوی میتواند فرمت های نظیرMOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV و... را پشتیبانی میکند اگر از دانلود کردن پلیر های ضعیف خسته شدید حتما این پلیر را دانلود کنید.



Seaman-Player









  ادامه مطلب ...

دانلود آموزش udk به زبان فارسی

سلام تو این پست میخوام یه آموزش فارسی براتون قرار بدم که آموزش ساخت متریال در یودیکیه آموزش توسط سایت خودمون ساخته شده امیدوارم خوشتون بیاد.



Mat Udk_Small





  ادامه مطلب ...