دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

کرک با Cowpatty

سلام و خوش آمد مجدد خدمت دوستان عزیز و هکرهای گرانقدر

امیدوارم حال همگی خوب باشه و لباس رزم بر تن کرده و با مشکلات و مشقات زندگی به خوبی جنگیده و همیشه پیروز باشید.

بزرگترین دلخوشی من در زندگی همین هک هست!! :D باور کنید هیچ لذتی در جهان بیشتر از لذت یک فرایند هک موفقیت آمیز نیست! این راه هرگز پایانی ندارد و هیچکس نمیتواند ادعا کند به یک تخصص کامل در این رشته رسیده است لذا کماکان باید ادامه داد بقول حضرت مولانا که می فرمایند:

سالها ره میرویم و در مسیر

همچنان در منزل اول اسیر

اینجا نمی خواهم توجیهی منطقی برای برخی از مقالات آموزشی که در اینجا منتشر میکنم ارائه کنم ولی میتوان با علم شیمی سموم برای آفات کشاورزی تولید کرده و مردم را از گرسنگی نجات داد ویا اینکه بمب شیمیایی ساخت و بر سر مردم بی گناه ریخت..!! هکینگ هم یک علم خاص و البته بی همتاست و کسیکه این علم را بداند صاحب کیمیاگری در عصر نوین اطلاعات است و میتواند هرکاری میخواهد انجام دهد! حالا اینکه آن کار خوب باشد یا بد به عهده خود اوست… :D

بگذریم ؛

قبلاً در مقالات مختلف روشهای مختلفی را بررسی کردیم که نیاز ما به توزیع های لینوکسی از قبیل بکترک و کالی یک نیاز مبرم و غیرقابل وصف بود. خوشحال نشوید!! اینبار هم کلید موفقیت ما در دستان هسته قدرتمند backtrack است. در مقالات قبلی شما را با hydra و aircrack آشنا کردم اینجا هم همیخوام شما را با مباحث دیگری از راه های عملی هک شبکه های بی سیم و شکستن رمز WPA2-PSK آشنا کنم. حتماً میدانید ( همانطور که قبلاً اشاره کردم) سیستم امنیتی رمزنگاری WPA2 قوی ترین و امن ترین سیستم برای رمز نگاری و امنیت شبکه های بی سیم است لذا می خواهیم با هک پسورد آن و نفوذ به یک شبکه وایرلس wifi امنیت آن را به چالش بکشیم و بازهم از طریق برهان خلف ثابت کنیم: امنیت هرررگز قطعی نیست! تصویر شماره 1


ادامه مطلب ...