دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

خرید نرم افزار افتر افکت همراه با آموزش

این محصول شامل نرم افزار افتر افکت cc و آموزش جلوه های ویژه سینمایی به زبان اصلی همراه با سورس های مورد استفاده قرار گرفته در آموزش ها 

  

قیمت:60000 ریال

برای خرید رو لینک زیر کلیک کنید. 

 

 

دانلود اهنگ قرص های خواب آور محسن یگانه




چشام بستس ولی فکرم یه عمره که نخوابیده

مرورت می کنم هر بار بهم حس جنون میده

نفس می کشم و اشکام نشون میدن چقدر خستم

نمی دونی چرا زندم نمی دونم چرا خستم

نمی دونم چرا خستم

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم اموزش طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی

آموزش طراحی قالب وردپرس

با سلام. در این پست آموزشی دانلود فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی را به اشتراک گذاشته ایم.این آموزش شامل ۲۲ قسمت می باشد و بصورت تصویری طراحی قالب وردپرس را آموزش داده است. در این آموزش ابتدا توضیحاتی در مورد وردپرس داده شده و یک طرح کلی در فتوشاپ پیاده سازی خواهد شد و سپس کد نویسی این طرح انجام خواهد گرفت که بخشی از آن هم مربوط می شود به نرم افزار دریم ویور. این آموزش فارسی آموزش مفید و کاملی در جهت طراحی قالب وردپرس می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی فرار از مترو وژن جدید

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.


 

اخرین بروز رسانی

نسخه اندروید در تاریخ 19/7/1392


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مدیریت فایل

 بسیاری از کاربران برای مدیریت بر فایل ها و پوشه های خود در هارد دیسک از نرم افزارهای مدیریت فایل های مختلفی که توسط شرکت های مختلف تولید می شوند استفاده می کنند.
نرم افزار SpeedCommander ابزاری قدرتمند جهت مدیریت فایل ها، مرتب کردن فایل ها، کپی کردن، جابجا کردن وحذف کردن فایل ها بدون استفاده از موس یا کیبورد می باشد.این برنامه از 2 پنجره ی فناوری ثابت شده با خصیصه های مختلف و منحصر به فرد استفاده می کند.
SpeedCommander فایل ها را در نمای دو قسمتی نشان می دهد یعنی آغاز و پایان عملیات بر فایل قابل دیدن می باشد و بهره وری این کار را نسبت به Windows Explorer افزایش می دهد. این برنامه سرعت گشت و گذار در فایل ها و سرورهای FTP افزایش می دهد.



 

ادامه مطلب ...

دانلود PHPRunner v6.2


دانلود PHPRunner v6.2

(نرم افزار ایجاد واسط های کاربری جذاب برای پایگاه داده ها)


 به کمک PHPRunner می توان برای پایگاه داده های MySQL ،MS Access ،SQL Server ،Oracle واسط های کاربری جذاب ایجاد نمود. بازید کنندگان وب سایت شما به راحتی می توانند به جستجو، اضافه، حذف و ویرایش داده های موجود در پایگاه داده های شما بپردازند. با بهره گیری از گزینه های امنیتی پیشرفته می توان برای هر صفحه، password-protected قرار داد. یادگیری این نرم افزار بسیار آسان است و شما می توانید اولین پروژه ی خود را تنها در 50 دقیقه ایجاد کنید.


هک واتس اپ-گروپ واتس اپ


ادامه مطلب ...

دانلود داستان شازده کوچولو صوتی وPDF

داستان شازده کوچولو داستانی بسیار زیبا است  اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک جلد جهان در تمام طول تاریخ می‌باشد. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است.

کتاب حاضر با اجرا و صدای زیبای احمد شاملو گردآوری شده است.



 


ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید Fruit Ninja /اندروید/ایفون/ویندوز

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا نینجای میوه یک بازی جالب فکری و جذاب است این بازی برای اندروید ای او اس  و ویندوز نیز موجد است نسخه ای او اس و اندروید بازی فروت نینجا مدتی است که به روز رسانی شده که میتوانید از تورانسل دانلود کنید در این بازی شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید و با ضربه زدن، آن ها را به چند قسمت تبدیل می کنید اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید چون با ضربه زدن به آن ها کار آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.  


 اخرین بروز رسانی

اندروید و IOS  در تاریخ 16/7/1392

ادامه مطلب ...

روش مجانی کردن واتس اپ

همانطور که می دانید برای سال اول شما لازم نیست مبلغی را بپردازید ولی برای سالهای بعدی باید سالی تقریبا ۱ دلار پرداخت شود ولی در کشورهایی مانند ایران این خرید امکان پذیر نیست! و تنها راه زیر یعنی دور زدن خرید می ماند که برای سالهاست که این ترفند تست شده است!

  ادامه مطلب ...

دستورات ران در ویندوز 8

حال اگر ویندوز ۸ دارید یک سری دستورات جدیدتری را به لیست بالا می توانید اضافه کنید و آنها را در ویندوز ۸ خود اجرا کنید. برای مشاهده این دستورات به ادامه همین مطلب مراجعه کنید.

داخل پرانتز عرض کنم برای رفتن به Run می توانید از کلید های ترکیبی Windows + R استفاده کنید.

توجه مهم » قبل از تست دستورات، توضیحات هر کدام را تا انتها حتما مطالعه کنید!

ادامه مطلب ...