دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود VirtualBox 4.3.0 Beta 1


همیشه داشتن چند سیستم ععامل در کنار هم برای کاربران رایانه جذاب بوده اما به دلیل مشکلاتی که این کار به وجود می اورد بهترین گذینه استفاده ارز سیستم عامل مجازی است ( یه چیزی تو مایه های تم) که فضای کم تری از رم وهاد را اشغال میکند امیدورارم این نرم افزار مورد قبول شما باشد

VirtualBox is a general-purpose full virtualizer for x86 hardware. Targeted at server, desktop and embedded use, it is now the only professional-quality virtualization solution that is also Open Source Software.

Some of the features of VirtualBox are

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه دجدید گوگل کروم

 مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.



این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.
  ادامه مطلب ...

انواع نسخه های ویندوز 7

انواع نسخه های ویندوز سون


حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام نصب ویندوز کدامیک از نسخه های ویندوز را انتخاب و نصب کنید. برای پاسخ به این پرسش همیشگی کاربران به بررسی انواع مختلف نسخه های ویندوز می پردازیم. به طور کلی 6 نسخه از ویندوز 7 تولید شده است. اما بیشتر کابران تنها از دو نسخه استفاده می کنند. مایکروسافت گفته است که 80 درصد کاربران از نسخه windows 7 home premium (مخصوص مصرف کنده ها) یا نسخه windows 7 Professional (مخصوص کسب و کارهای کوچک و کارمندان دورکار) استفاده می کنند . مایکروسافت بیشترین انرژی تبلیغاتی خود را بر روی همین 80 درصد متمرکز کرده است.مدیر کل پروژه سیستم عامل ویندوز می گوید: ما بیش از یک بیلیون کاربر داریم که راضی کردن آن ها تنها با یک نسخه امکانپذیر نیست. مشتری هایی وجود دارند که همه ی امکانات ویندوز را می خواهند و همچنین مصرف کننده های عادی وجود دارند که می گویند من نسخه ای می خواهم که بتوانم آن را همراه با نیازهایم گسترش دهم. تاکنون تحلیل گران زیادی مایکروسافت را متهم کرده اند که مایکروسافت با تولید تعداد زیادی از نسخه های ویندوز با مهارت فراوانی کاربران را گمراه کرده است و به سود بالایی دست یافته است. وبلاگ نویس ها تاکید می کنند که تنها سه نسخه کافی است. در ادامه مرور مختصری بر روی ویژگی های هر یک از این 6 نسخه و کاربران خاص آن ها داریم.

 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار پیدا کردن مکان خود برای اندروید


 پیدا کردن مکان خود برای اندروید

تا کنون پیش امده که از کسی ادرس بپرسید و ادرس اشتباه بهتون بده؟

برای من که پیش اومده البته من گوشیم شارژ نداشت وگرنه سرم کلا نمیرفت البته خیلی هم دنبال ادرس نرفتم از یکی دیگه پرسیدم ادرس درست داد( دا خیرش بده )

امروز میخوام نرم افزار پیدا کردن مکان مخصوص گوشی اندروید رو بهتون معرفی کنم این نرم افزار خارق العاده میتواند یک راهنمای مناسب باشد تا گم نشید ام اگه مشکلی داشت بگید تا یکی دیگه بزارم  تا دوستانی که میخوان به این برنامه اتماد کنن دچار مشکل نشن


 

ادامه مطلب ...

دانلود Avant Browser 2013 Build 112

مرورگر اواتار مرورگریست رایگان بر پایه اینترنت اکسپلور که با ساپورت 41 زبان در نوع خود بی نزیر است این نرم افزار کم حجم میتواند با ویژگی های خود جایگذینی مناسب برای اینترنت اکسپلور باشد همچنین این نرم افزار عاری از هرگونه نرم افزارچاسوسی وتبلیغات است امیدوارم مورد قبول کاربران تورانسل باشد




 

ادامه مطلب ...

مقایسه رم های DDRوDR2وDR3

رم کامپیوتر، یک حافظه موقت و سریع است که بین دو بخش ذخیره اطلاعات و پردازشگر قرار گرفته است. از این حافظه به صورت موقتی استفاده می شود و اطلاعاتی که باید مورد پردازش قرار بگیرند ابتدا روی رم ذخیره می شوند.

  
ادامه مطلب ...

دانلود nimbuzz


دانلود اخرین ورژن نیمباس
نیمباس   مسنجریست محبوب که برای خیلی ها پر از خاطره و شادی بوده برای بعضی ها هم خیلی خوشحال کننده نبوده با وجود این همه نرم افزار چت اما نیمباس در میان ان ها از محبوبیت خاصی برخوردار است من یکی که هموز از این برنامه استفاده میکنم

 
به روز شدن : 25/5/98
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف به فایل های دیگر

نرم افزار PDFZilla نرم اافزاری کاربردی جهت تبدیل فایل های PDF به هر نوع فرمتی مانند اسناد مایکروسافت ورد، فرمت های متنی همچون RTF و TXT، تصاویر، فایل های HTML، فایل های فلش SWF و... را با نهایت دقت و کیفیت می باشد. این برنامه از فرمت های DOC ،RTF ،TXT ،BMP ،JPG ،GIF ،PNG ،TIF HTML ،SWF و... به طور کامل پشتیبانی می کند و قادر به ذخیره فایل های PDF در این فرمت ها می باشد. همچنین با این نرم افزار ممیتوانید فقط قسمتی از یک متن را علامت زده و غیر فرمت دهید


 


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزاری برای دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود نرم افزار دانلود فیلم از یو تیو
یو تیوب بزرگ ترین وب سایت اشتراک وییو جهان که یکی از خدمات کمپانی گوگل است یو تیوب با شوهرت جهانی خود هر فیلمی را در خود جای داده است یکی از خوبی های یو تیوب این است که امکان دانلود فیلم ها وجود ندارد و کاربر فقط میتواند فیلم هارا نگاه کند بله اینن خوب است برای کابرانی که نمیخواهند فیلمشان دانلود شود ولی اگر کاربر مقداری حرفه ای باشد این محدودیت ها برای او معنی ندارد نرم افزار هایی همچون اینترنت ددانلود منیجر و... به طوری این کار ار انجام میدهند ولی نرم افاری که امروز قست معرفی ان را دارام نرم افزاریست مخصوص دانلود از یو تیوب و همچنین تبدیل فرمت فیلم های دانلود شده فقط توجه داشته باشید به دلیل سیستم فیلترینگ ایران دسترسی به یوتیوب برای کاربران ایرانی وجود ندارد مگر است از برنامه ها و کنکشن های......(بردر ستاد ساماندهی من اسم نرم افزار رو نیاورد مثل قبلا ف ی لترمون نکننید )
یو تیوب-دانلود از یوتیوب 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزاری برای پخش 99درصد فایل های صوتی وتصویری

باذ نرم ... قادر خواهد بود فایل های تصویری وصوتی شمارا با کیفیت و سرعت بالا اجرا کند این نرم افزرار که مجموعه گسترده ای تز کدت ها میباشد کار شما را بسیار اسان میکند 

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار شهریور

اس ام اس جدید و خنده دار(SMS)
رتبه کنکور دختر عموم رو واسش اس ام اس کردن

اومده میگه : نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده !!

◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊



افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی ؟
گفت :
نمیدانـــم

◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊

[,; [NDND \
ادامه مطلب ...

دانلود FlashFXP 4.4.0 build 1995


نرم افزار FlashFXP برنامه ای قدرتمند و محبوب جهت برقراری اتصال به شبکه های FTP و FXP می باشد. محیط بصری ساده و کاربرپسند نرم افزار FlashFXP این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با زدن چند کلیک تمام دستورات خود را اجرا نمایید. قابلیت Drag & Drop در این برنامه این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی فایل های خود را از کامپیوتر به سرور FTP منتقل نمایید، آنها را مدیریت کرده و یا بین دو سرور مستقیماً ارتباط برقرار نمایید.
با استفاده از این نرم افزار بروز رسانی سایت شما به سادگی صورت می گیرد، می توانید فایل های موجود در سرور شرکت خود را دانلود نمایید و یا حتی فایل های موجود در اینترنت که دانلود آنها با استفاده از مرورگر پیچیده و پر دردسر است را با کمک FlashFXP انجام دهید.

همچنین، قابلیت FXP این امکان را فراهم می سازد تا بین FTP های دو سایت مختلف ارتباط برقرار کرده و فایل های بین آنها را با هم رد و بدل نمایید.



 

 

ادامه مطلب ...