دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود برنامه Seaman Video Player Pro برای اندروید

با سلام 


در این پست قصد دارم یک پلیر قدرتمند برای باز کردن فیلم ها روی گوشی معرفی کنم این نرم افزار بسیار قوی میتواند فرمت های نظیرMOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV و... را پشتیبانی میکند اگر از دانلود کردن پلیر های ضعیف خسته شدید حتما این پلیر را دانلود کنید.



Seaman-Player









 



دانلود با لینک غیر مستقیم

رمز: ندارد

منبع تورانسل 



لینک مستقیم به زودی قرار میگیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
وبمسترهای عزیز سلام دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ http://pesaresport.niloblog.com/post/46

به جای صرف بیهوده ازسایت های کسب در آمد از اینترنت ، فروشگاه اینترنتی رایگان بسازید ، هرچندتا فروشگاه که دوست داری

بساز وخودت مدیریت کن باور کن من کمترین در آمدم ماهی 50 هزار تومن هست محصولات متنوع بفروشید و در دو نوبت هر

ماه حقوق بگیرید ، همه چی به انگیزه وتلاش شما بستگی دارد ماهانه 20 تا 500 هزار تومان در حساب (کارت) بانکی شماست ، پس از ورود به وب روی بنر کلیک کنید

درضمن دوست من این کامنت اصلا تبلیغاتی حساب نکن دیدم خودم در این زمینه موفق بودم گفتم شاید یه ثوابی هم کرده
اگه هم مستقل می خوای کار کنی و اطلاعات بیشتر داشته این آدرس کپی کن تونوار ابزار و درباره شرکت و انتشارات پایگان اطلاعات کسب کن حتی می تونی استخدام و کارمند رسمی باشی
http://www.payeganltd.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D8%A7.html?s=47718
، همه آموزش ها از صفر تا حرفه ایی در سایت موجود هست و در آخرین فروشگاه های زیر دوقالب نمونه و سئو ( بهینه سازی در موتورهای جستجو ) این فروشگاه رو ببین
برای نمونه kharideshopfa.eshopfa.biz/ یا/myfacebook.eshopfa.biz/ که این دوتا فروشگاه های خودمه پاینده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد