دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

دانلود TeamViewer 8.0.19617

به دست گرفتن کنترل رایانه با اینترنت...!


نرم افزار TeamViewer این امکان را به شما میدهد تا به رایانه خود در هرکجای جهان وبا استفاده ازاینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید فایل های خود رت جابه جا کنید به چت بپردازید ویا رایانه مقصد را کنترل وتعمیر کنید نکته ای که شایان ذکر است رنم افزار باید بر روی رایانه مقصدنیز نصب باشد

       

نسخه جدید این نرم افزار چند ساعت پیش منتشر شد شما میتوانید ان را از تورانسل دانلود کنید(TeamViewer 8.0.19617)


 قابلیت های اصلی نرم افزار TeamViewer  :
- ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور ، مدیریت از راه دور ، آموزش و فروش و ... TeamViewer نرم افزاری جامع و قدرتمند به همراه ماژول های مختلف می باشد.
- مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور : بدین طریق مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می باشد. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را می دهد.
- انتقال فایل : ابزار داخلی انتقال فایل، قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند.
- استاندارد امنیتی بسیار بالا : تمامی نسخه های TeamViewer از کانال های پیچیده امنیتی به همراه رمزگذاری AES برای تبادل اطلاعات استفاده می کنند. این نوع کدگذاری روی پروتکل های امنیتی که از HTTPS / SSL استفاده می کنند وجود دارد.

- نمایش وضعیت آنلاین ها : آیا شما و اعضای تیمتان در مکان های مختلفی هستید؟ از طریق این نرم افزار و تنها با یک کلیک می توانید از حضور یا عدم حضور افراد مطلع شوید.
- پشتیبانی از راه دور : کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق اینترنت از هر کجا برای شما میسر خواهد بود. هیچگونه اتصال فیزیکی در کار نیست و تنها با اجرای نرم افزار می توانید 2 کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید.
- سازگار با فعالیت دیوار آتشین : دیوار آتشین در کار این نرم افزار تداخلی ایجاد نمی کند و شما می تواند به سادگی به کامپیوتر دیگر متصل شوید.
- دسترسی از طریق مرورگر : آیا شما در جاده و مسافرت هستید و در همین حال می خواهید از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید؟ این نرم افزار می تواند به صورت مجازی از طریق هر مرورگر و سیستم عاملی اجرا شود.
- سازگار با اتصال های LAN.
- سازگاری با انوع فایروال.
- کیفیت تصاویر به سرعت اینترنت هر کامپیوتر بستگی دارد.
- بهبود کیفیت صدا (جدید).
- خاموش کردن و راه اندازی مجدد کامپیوتر از راه دور (جدید).
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop برای خارج کردن یک فایل از ایمیل به کامپیوتر از راه دور (جدید).
- برطرف شدن مشکلات صفحه نمایش و اشتباهات متن (جدید).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد