دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

روش اکتیو ویندوز 8.1

همین دیروز بود که نسخه نهایی ویندوز 8.1 راه خود را به فضای اینترنت باز کرد و امروز روش نصب و فعال‌سازی آن نیز توسط کاربران کشف شده است.
 
 
اکنون که نسخه نهایی ویندوز 8.1 مثل سیل همه اینترنت را پر کرده است، بسیاری از کاربران ممکن است به دنبال راهی برای فعال (اکتیو) کردن این نسخه از ویندوز باشند؛ این کار از آن‌چه ممکن است فکرش را بکنید بسیار آسان‌تر است.
از آن‌جا که ویندوز 8.1 یک آپدیت رایگان برای ویندوز 8 است، بسیاری از کاربران می‌گویند می‌توان این ویندوز را با همان شماره سریال ویندوز 8 فعال و پیغام مزاحم روی صفحه آن را حذف کرد. روش کار به همین سادگی است و تعداد زیادی از کاربران نیز موفقیت‌آمیز بودن این روش را تأیید کرده‌اند.
البته از شماره سریال ویندوز 8 نمی‌توان برای نصب مستقیم بیلدهای ویندوز 8.1 استفاده کرد که در اینترنت پخش شده‌اند؛ هرچند شماره سریالی هم در اینترنت وجود دارد که اجازه نصب ویندوز 8.1 را نیز می‌دهد. پس از نصب می‌توانید این شماره را به شماره اصلی ویندوز 8 خود تغییر دهید و ویندوز 8.1 خود را فعال نمایید. البته این روش برای نسخه‌ای که دیروز در اینترنت منتشر شد و برای نسخه‌های ترجمه شده بیلد چینی منتشر شده در اینترنت جواب نمی‌دهد و ممکن است نتایج دیگری در پی داشته باشد.
به گزارش سافت‌گذر ؛ می‌توانید مطمئن باشید که به زودی در اینترنت شایعه می‌شود که مایکروسافت شماره سریال‌هایی را که در این مدت برای فعال‌سازی ویندوز 8.1 استفاده می‌شوند، بلوکه خواهد کرد. این نوع شایعه‌ها همیشه در اینترنت پراکنده می‌شود؛ اما بسیار بعید است که مایکروسافت چنین اقدامی را انجام دهد.
به علاوه، اگر می‌خواهید ویندوز 8.1 را نصب کنید، احتمالاً مجبور خواهید شد تا به طور دستی آپدیت .Net 3.5 Framework را نیز نصب کنید. برای این کار کافی است در منو یا صفحه استارت خود عبارت cmd را جستجو کنید، سپس با راست‌کلیک کردن روی گزینه cmd در لیست نتایج جستجو، گزینه Open as administrator را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده عبارت زیر را تایپ کنید (توجه داشته باشید که X نام درایو یا دی‌وی‌دی رامی است که ویندوز 8.1 را از روی آن نصب می‌کنید):
dism.exe /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /Source:X:/sources/sxs

مثل همه کپی‌های به بیرون درزکرده ویندوز، در نصب نسخه 8.1 نیز باید نهایت دقت را انجام دهید؛ زیرا هنوز پشتیبانی رسمی از مراحل نصب و اجرای این نسخه وجود ندارد.



LKFU J,VHKSG
منبع تورانسل

ویندذوز    8.1 منتشر شد از اینجا اخرین نسخه انرا دانلوود ویا خریداری کنید


ویندوز ۸٫۱ موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند.

8000  تومان

  
با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز  ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به ۲۰۰ درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.


2DVD
اموزش نصب و فعال سازی
32 و 64 biti
هدیه ویژه!
8000  تومان

نظرات 1 + ارسال نظر
رها شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد