دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

ذانلود وی جت جاوا


پیشنهادات

آموزش تصویری تعمیرات کامپیوتر مانیتور لپ تاپ پرینتر و موبایل معادل 30 سی دی فارسی


حرفه‌ای و تخصصی


30 سی دی تصویری و به زبان فارسی -آموزش تعمیرات تا سطح پیشرفته و فوق تخصصی


قیمت فقط

27000تومان


همراه با هدیه ویژه(درایور پک به ارزش 6000تومان)

این مجموعه شامل 5 بخش زیر است



تعمیر


برا ی خرید اینجا کلیک کنید


بری مشاهده جزءیات بیشتر ایجا کلیک کنید




وی چت جاوا

wechat java

Nine faces in a video chat

سخه جاوا وی چت برای دانلود وی چت ایفون واندروید وهمچنین سیمبیان روی لینک قرمز زیر کلیک کنید

 دانلود ویچت نسخه اندروید ,ایفون , سیمبیان , ویندوز فون و بلاک بری


وبرای دانلود وی چت جاوا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید!

 

       دانلود وی چت جاوا با حجم 6 MB





لطفا اگر کار نکرد اطلاع دهید


دوستان اگر وی چت جاوا روی گوشی شما نصب شد تو قسمت نظررات بهم خبر بدین یا به شماره 09367983113 اس بدید

توجه:

فقط مدل گوشیتون رو بفرستید تا من در اینجا قرار بدم


با تشکر : عبدی



گوشی هایی که وی چت جاوا ا ساپورت نمیکنند!

با تشکر از همه دوستان که با پیام و تماس به من اطلاع دادن4رقم اخر شماره های مشارکت کننده ذکر شده


 6560  ویچت در گوشی نوکیا اشا 503 اجرا نمیشود





شما هم در این کار سهیم باشید. . . .

saro2012i@yahoo.com

saro2012i@nimbuzz.com

info@pishvadownload.ir

09367983113




نظرات 7 + ارسال نظر
محمدی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

سلتم گوشیم نوکیا310 هرکاری کردم نصب نشد...
باتشکر محمدی

سلام مرسی از نظرتون
برسی میکنم

آرزو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام این برنامه اجرا نمیشه! گوشدم SAMSUNG مدلشم GT-C6712

سلام
گوشی شما این نرم افزار را ساپورت نمیکند

rahman یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام چرا برنامه اجرا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام این برنامه فقط رو بعضی گشی ها اجرا میشه مشکل از برنامه نیست ولی بازهم برسی میکنم وجواب میدم

ایدا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.perzalehe-74.blogfa.com

از حرفم پشیمون شدم وی چت دانلود کردم ولی نصب نشد

؟؟؟؟؟

ایدا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://http:/www.perzaleh-74.blogfa.com

سلام واقعا عالی بود

سلام

لفط داری جیگر

مرسی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام مرسی

sara دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://paradisegarden

salam chera download nemisheh

باسلام لینک دانلود اصلاح شد
از تمامی کاربران محترم نیز خواهش میکنم که لینک هایی را که کار نمیکنند یه ما گذارش کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد