دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار
دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار-تورانسل

دانلود نرم افزار مرجع تخصصی نرم افزار

اموزش پاک کردن نتایج کپی شده از صفحه گوگل

یکی از معضلاتی که مدیران سایت ها و بویژه وبلاگ نویس ها با آن روبرو هستند، کپی کردن سایت های اسپم از مطالبی که شما با زحمت و فکر آن ها را پرورش داده و در وبلاگ شخصی خود نوشته اید، می باشد.

متاسفانه با توجه که ضعیف بودن الگوریتم جستجوگر گوگل (که علاقه مندم در مطلبی جداگانه به آن بپردازم) برخی سایت های تبلیغاتی (سایت های اسپم) با کپی کردن بدون اجازه مطالب از وبلاگ های دیگر و استفاده از برخی ترفند ها و تکنیک های سئو، جایگاه مناسبی در گوگل یافته اند و ممکن است شما به هر دلیل بخواهید که مطالبی که از وبلاگ شما کپی شده را از نتایج گوگل حذف کنید و در عین حال وبلاگ شما هم جزء نتایج گوگل باشد.

مثلا وقتی که من سایت اسپمی که از همین وبلاگ “کنگان و سخن تازه” مطالبم را کپی برداری کرده بود به گوگل گزارش دادم، در عرض کمتر از ۲ روز گوگل به من پیام داد و اطلاع داد که صفحه مورد نظر از نتایجش حذف شذه است.

در زیر سعی کرده ام این مراحل را قدم به قدم و خیلی خیلی ساده و روان توضیح دهم که می توانید آن ها را بخوانید.

  

قدم اول: شما باید یک اکانت جیمیل داشته باشید.

قدم دوم: به جیمیل خود متصل شوید. سپس به این صفحه بروید. (لینک صفحه ای که باید بروید)

قدم سوم: بر روی Create a new notice کلیک کنید.

قدم چهارم: در First name نام کوچک خود را و در قسمت Last name نام خانوادگی خود را بنویسید و کشور نیز ایران انتخاب کنید و کاری به Copyright holder you represent نداشته باشید و در Email address هم ادرس ایمیل خود را بنویسید.

قدم پنجم: در قسمت Identify and describe the copyrighted work شما باید بنویسید که چه قسمتی از وبلاگ یا سایت شما کپی برداری شده است. مثلا می توانید بنویسید:

one of my blog posts  یا  one of my blog pages

قدم ششم: در قسمت Where can we see an authorized example of the work شما باید قسمتی از وبلاگتان که از آن کپی برداری شده است را بنویسید. دقت کنید که آدرس صفحه اصلی وبلاگتان را ننویسید بلکه آدرس مطلب مورد نظر را بنویسید.

قدم هفتم: Location of infringing material آدرس صفحه ای از سایت کپی بردار که مطالب شما را کپی کرده بنویسید.

قدم هشتم: اگه بیش از یک صفحه از وبلاگ شما کپی شده روی Add a new group -Max 10 groups کلیک کنید. البته می توانید همین مراحل را دوباره تکرار کنید و روی این گزینه کلیک نکنید.

قدم نهم: در قسمت SWORN STATEMENTS تیک های مورد نظر را برای تایید بزنید.

قدم دهم: در قسمت Signed on this date of تاریخ میلادی همان روز را بنویسید. البته دقت کنید ماه روز و سال را به شمان شکل که نوشته وارد کنید.

قدم یازدهم: در قسمت Signature کلمه ای دلخواه بنویسید که بعدا اگذ چند شکایت کرده باشید بفهمید کدام شکایت مربوط به کدام صفحه بوده است.

قدم دوازدهم: همان نوشته های خرچنگ قورباغه را وارد فیلد مورد نظر کنید و سپس روی submit کلیک کنید و ما را هم دعا کنید!

منبع : تورانسل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد